Tuesday, March 15, 2011

external hard disk

nahai qapla jingga!
punca suma ni nak buat aku triaq. external hard disk masok KUMAN lahh bodo!
dua hari aku dok maki hamun kuman tu.haiihh tak buleh aku. hang tatau ka lam tu da byk gambaq gambaq aku.movie ka lagu ka mampoih p ku boleh cari.ni gmbaq nk p cekau tang mana lagi! waaaa!! (teriak sat)




haa okayy dah.
terkedu aku! dah la aku ni buta bab penjagaan barang teknologi jepun ni.
keh ni nk kena p kursus penjagaan barang teknologi dari serangan kuman nih.
frust tu tayah crita la kan.. (ce crite ce crite!) ihh dah aku kata tayah crita.
makna dia makan dalam la tu! harun sunggoh.hmm
takpa. semua tu hikmah.
yang penting la ni dah format baru dan simpan saja.hahaha
takot nk guna! 
nama baru dia 'baby baru'.
(dok diamdiam naih! jgn p mana t kuman mai)


3 comments: